loading...

جورچین دکور

خلال سال‌های اخیر، بسیاری از همدستی‌های تجاری بزرگ دنیا، مثل اپل و گوگل همچنین لوگوی خویشتن را از حالت سه بعدی بوسیله نمای تخت و دو بعدی دگرگونی داده اند. این ا...

بازدید : 914
شنبه 16 اسفند 1398 زمان : 3:06
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

جورچین دکور
خلال سال‌های اخیر، بسیاری از همدستی‌های تجاری بزرگ دنیا، مثل اپل و گوگل همچنین لوگوی خویشتن را از حالت سه بعدی بوسیله نمای تخت و دو بعدی دگرگونی داده اند. این اتفاق، سال گذشته برای فولکس واگن همچنین رخ داد.

نشان تجاری بی ام و با حذف دایره‌ی سیاه رنگ، نوار سفید و سطر مشهود BMW در اطراف خواهد داشت. مطابق انتظار، خطوط صلیبی و تقسیمات چهارگانه دایره‌ی میانی بوسیله فام‌های آبی و سفید، پابرجا خواهند بود. با این ترفند، فضای بین اداره‌ی میانی و بیرونی که خوش نویسی BMW در آن جای دارد، مشعشع باقی می‌ماند تا ته رنگ هیکل‌ی خودرو را مدال دهد. نشان تجاری جدید بی ام و، حالت کاملا برچسبی و حزن سطح اندام نخواهد داشت؛ بلکه دارای برجستگی فلزی فروزان با سایه پدیدار داخل برابر تابش پرتو خواهد حیات.

بیشتر بخوانید:مورگان Plus Four با پیشرانه بی ام و رونمایی شدسدان برقی بی ام و i4 با مدل مفهومی‌رونمایی شداولین مورد ابتلا بوسیله کرونا در کارخانه بی ام و مونیخبی ام و بوسیله فرمول یک بازنمی‌گردددلیل استقبال روزافزون از سوپرشارژرهای الکتریکی چیست؟

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 5
  • باردید دیروز : 22
  • بازدید کننده دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 382
  • بازدید ماه : 401
  • بازدید سال : 1471
  • بازدید کلی : 62620
  • کدهای اختصاصی